Loading...

OTVARANJE PITANJA OD ZAJEDNIČKOG INTERESA

 

                                   TURISTIČKI SEKTOR I ULOGA SOCIJALNOG DIJALOGA

                                     OTVARANJE PITANJA OD ZAJEDNIČKOG INTERESA

 

U petak, dana 10. listopada 2018. godine, održan je 1. radni sastanak svih partnera na projektu ''Turistički sektor i uloga socijalnog dijaloga'' u The Westin Zagreb hotelu s početkom u 9 sati.

 

Projekt ''Turistički sektor i uloga socijalnog dijaloga'' financiran je u cijelosti od strane Europske unije, sredstvima Europskog socijalnog fonda (ESF), Operativnog  programa Učinkoviti ljudski potencijali za razdoblje 2014.-2020., Jačanje socijalnog dijaloga – faza III. Ukupna vrijednost bespovratnih sredstava za provedbu projekta iznosi 1.433.468,38 kuna.

Nositelj projekta je Sindikat turizma i usluga Hrvatske koji je okupio vodeće udruge iz sektora turizma: Udrugu poduzetnika u hotelijerstvu Hrvatske (UPUHH), Udrugu hrvatskih putničkih agencija (UHPA), Kamping udruženje Hrvatske (KUH), Hrvatski ferijalni i hostelski savez (HFHS) te Nacionalnu udrugu obiteljskih i malih hotela (OMH).

Projekt ''Turistički sektor i uloga socijalnog dijaloga'' će predstaviti komunikacijski alat koji za cilj ima jačanje vještina zaposlenika partnera, što će rezultirati unificiranim glasom socijalnih partnera, poslodavaca i struke. Ideja projekta proizašla je iz osluškivanja potreba struke za standardima komunikacije te njihovom promjenjivošću s obzirom na okruženje. Buduća komunikacija između vladinih tijela i struke proizlazi iz suradnje i komunikacije unutar sektora, što projekt prati, stavljajući naglasak na instrumente socijalnog dijaloga i pronalaženje zajedničkog jezika. Misija projekta je razvoj i održavanje poslovnih procesa s domaćim i stranim partnerima s naglaskom na kvalitetu komunikacije i njenu nedvosmislenost.

Na 1. radnom sastanku partneri su predstavili strateške ciljeve i pokazatelje učinka projekta, financijski okvir, vremenski okvir i doseg projekta te iduće korake u projektu. Projekt će se odvijati kroz 18 mjeseci, a njegov završetak očekuje se u travnju 2020. godine.

Projekt omogućuje partnerima unaprijeđenje komunikacijskih vještina kroz radionice pod mentorstvom vodećih stručnjaka iz područja komunikacije i turizma, a po završetku radionica sudionici će  primiti uvjerenja ''Specijalist za socijalni dijalog''. Također, projektom je predviđena i izrada tri analize pod nazivima: Industrijski odnosi, Prijedlog ekonomskih politika – destinacijski management te Utjecaj komunikacijskih vještina sindikata na kolektivno pregovaranje s partnerima unutar turističkog gospodarstva. U analizama sudjeluje 5 partnerskih udruga s projekta uz pomoć kojih će biti provedene analize. Kroz radionice zaposlenici će steći ''know how'' provođenja analiza te će svaka udruga napraviti po jednu analizu za svaku temu. U konačnici 15 analiza će biti generirano kroz radionice.

Osiguravajući visoke standarde komunikacije postavlja se temelj održivog razvoja lokalne zajednice te se jača prepoznatljivost partnera na projektu kao snažnih i pouzdanih aktera u predlaganju politika uz istovremeno zadržavanje povjerenja i sigurnosti sektora. Projekt predstavlja alat za postizanje suradnje i stvaranje zajedništva unutar turističkog sektora RH. Jedan od ciljeva projekta je i unaprijeđenje odnosa s vodećim europskim organizacijama u odnosu na zahtjeve europskog okruženja (političkog, strukovnog i gospodarskog). Povezivanjem nacionalnog turističkog sektora s europskim i stalnim usavršavanjem komunikacijskih procesa stvara se prostor za kvalitetnu i neometanu komunikaciju svih dionika u turizmu Republike Hrvatske.

Više informacija molimo potražite na linkovima u nastavku:  www.strukturnifondovi.hrhttp://www.esf.hr/natjecaji/dobro-upravljanje/jacanje-socijalnog-dijaloga-faza-iii/ 

Osoba za kontakt pri UPUHH-u: Rina Zirić, voditeljica projekata; Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. 

Izvor: UPUHH

 

 

 

 

 

VIJESTI IZ UPUHH-a
Redovito u Vaš sandučić
 

Vaša Email adresa neće biti vidljiva niti korištena za reklamiranja treće strane