Loading...

Hrvatsko hotelijerstvo je ‘lokomotiva’ turizma i ukupnog gospodarstva, a ta se njegova važnost još ne razumije dovoljno pa ni na razini Vlade, koja svake godine poduzima male, ali još nedovoljne korake za bolju investicijsku klimu i poslovanje sektora, poručio je u četvrtak s 20. kongresa hotelijera predsjednik UPUHH-a Ronald Korotaj.

Dvodnevni kongres organizira Udruga poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske (UPUHH), a okupio je brojne domaće i strane hotelijere, predstavnike turizma, državnih i financijskih institucija, konzultantskih kuća i druge koji će raspraviti globalne trendove te izazove, probleme i ideje za bolje poslovanje hotelijera.

“Zbog velikog udjela turizma u BDP-u, čemu znatno pridonose hotelijeri s investicijama i ukupnim poslovanjem, na svakoj sjednici Vlade bi se trebalo razgovarati o turizmu, na kojega se gleda kao na ‘staru kravu koju treba pomusti do kraja’, a to je zapravo ‘mlado tele koje može dati još puno mlijeka'”, slikovito se izrazio Korotaj.

Među mjerama za koje se zalažu hotelijeri izdvojio je uz ostalo fiskalno rasterećenje, bolje uređeno radno zakonodavstvo, adekvatan zakon o turističkom zemljištu te PDV od 10 posto, jer se pokazalo da se samo uz takvu stopu investicije ubrzavaju.

“Iako investicijska klima u Hrvatskoj još nije dobra, hotelijeri ipak moraju nastaviti ulagati jer to traži tržište, pogotovo što se u svijetu dnevno pojavi deset novih hotela što je više od 3.600 godišnje. Ulaganja su stoga nužna i u Hrvatskoj da bi uhvatili korak sa svijetom”, poručio je Korotaj.

I direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić ističe da Vlada mora prepoznati turizam i hotelijerstvo kao najvažnije gospodarske sektore, kojima je za dalji rast i razvoj potreban stabilni pravni i fiskalni okvir, a HTZ će sa svoje strane činiti sve što može za kvalitetniju promociju i pozicioniranje na tržištima.

Nužan sinergijski pristup svih u zajednici važnim je za taj razvoj ocijenila zamjenica zagrebačkog gradonačelnika Olivera Majić, koja je istaknula i kako je više od 80 posto noćenja u Zagrebu ostvareno u njegova 62 hotela, kao i da se spremanju investicije u nove i obnovu postojećih hotela u glavnom gradu.

Izaslanik i savjetnik hrvatske Predsjednice Davorin Štetner upozorio je na problematiku iseljavanja koja šteti i pronalasku radne snage za turizam te za građevinu bez koje nema novih objekata.

“Najvažniji je stabilan regulatorni okvir, a ne da se pravila mijenjaju svake godine, pri čemu je primjer smanjenja poreza na dobit dobar smjer za rezanje i drugih nameta jer to bi dalo veće prihode i vjerujemo da to Vlada može”, smatra Štetner.

Napominjući kako je Hrvatska jako turistički tražena, ali ima i veliki javni dug i još uvijek nepovoljne uvjete financiranja s troškovima i do pet puta većim nego primjerice u Njemačkoj, Tomislav Čorak iz konzultantske kuće Boston Consulting Group smatra kako bi jedno od rješenja za ‘lakše’ investiranje bio model javno-privatnog partnerstva i ‘crowdfundinga’, koji se slabo primjenjuje u Hrvatskoj, a dobro bi došao, pogotovo turizmu u gradovima i u manjim iznosima.

“Turistička potražnja za Hrvatskom u pet godina rasla je 50 posto brže nego globalno, i nema više dvojbe da je atraktivna destinacija, moguće da joj više ne trebaju ni veliki promotivni spotovi, ali problem je što je u zadnjih nekoliko godina porast noćenja bio blizu 10 posto, a porast broja kreveta u hotelima tek 2,5 posto. To nam ukazuje i da smo u ovo razdoblje ušli pomalo nespremni za toliku potražnju, hotelskih kreveta sad već jako nedostaje, jer bez toga nema ni jačeg produljenja sezone ni viših prihoda i tu bi pojačanu potražnju trebalo bolje iskoristiti i za investicije u hotele”, rekao je Čorak.

Rješenje za jače investicije u hotelijerstvu ne vidi u EU fondovima, jer se na to ne bi smjeli previše oslanjati, možda do 10 posto, a ostalo je na privatnim i javnim investicijama, koje su u turizmu u svijetu ogromne, do 2025. bi trebale dosegnuti gotovo 9 trilijuna eura, a samo u Europi više od 2 trilijuna eura, i Hrvatska bi se morala tome ‘priključiti”.

I on, kao i gosti iz inozemstva, Patrick Hayat vlasnik istoimenog francuskog lanca malih hotela u Parizu, Wang WenHui iz kineskog lanca hotela Shenzhen Skylight te Jan Karl Farrugia iz tvrtke Hospitality Ventures International, na panelu o utjecaju investicija na destinacije istaknuli su prije svega važnost stavova lokalnog stanovništva, kulture i gostoljubivosti, a potom i regulativu, uređenu infrastrukturu, pogotovo prometnu i komunalnu, makro okruženje i najbitnije – kvalitetnu radnu snagu koja će turistima najbolje dočarati šarm, atmosferu i druge specifičnosti svake destinacije.

Kongres hotelijera s radom nastavlja u petak, a UPUHH će večeras svečano obilježiti 25 godina djelovanje udruge te dodijeliti brojna priznanja za doprinos hotelijerstvu pojedincima i udrugama, među kojima i nagrade za životno djelo Niki Buliću i Francu Palmi. (H)

Izvor: suvremena.hr

Potpredsjednica Vlade i ministrica gospodarstva, obrta i poduzetništva Martina Dalić izjavila je u petak na kongresu hotelijera kako se očekuje da bi do Božića mogao biti donesen paket mjera za pomoć turizmu i drugim djelatnostima za lakše pronalaženje radne snage.

“U Vladi razrađujemo paket mjera za radnu snagu za iduću godinu kako bi se lakše riješio nedostatak i pronalazak radnika pa i u turizmu, u sklopu čega se odlučuje o minimalnoj plaći, kvotama, troškovima angažmana sezonskih radnika, pravima radnika na obroke, smještaj i drugo”, najavila je Dalić, koja očekuje i da poslodavci koliko mogu povećaju plaće.

Na pitanje o stopi PDV-a za turizam za koju hotelijeri traže sniženje na 10 posto, kazala je kako je Hrvatska još uvijek u ukupnoj cijeni jeftinija destinacija od mnogih konkurenata.

“Snižavanje stope PDV-a imalo bi jednokratan efekt jer bi samo u početku poduzetnicima ostalo više novca, a u kontekstu trenutnog gospodarskog rasta i rasta turizma takva mjera, koja bi bila kao subvencija, turizmu ne treba”, odgovorila je Dalić.

Na panelu na 20. kongresu hotelijera, koji je održan u četvrtak i petak u organizaciji udruge UPUHH, Dalić je ocijenila da uspjehu turizma pridonosi hrvatska atraktivnost, da je turizam zdrav biznis te da bi se iduće godine, zbog očekivanja donošenja niza zakona vezanih za strateške investicije, poticanje ulaganja i turističko zemljište, mogli lakše riješiti neki dosadašnji problemi turizma, nastaviti investicije i uspješni rezultati.

Hotelijerima je poručila da paze na kvalitetu ponude i usluga, a smatra i da bi Hrvatskoj dobro došlo da ima više globalnih hotelskih brendova.

Najavila je da će Ministarstvo gospodarstva u suradnji s Ministarstvom turizma, a vezano i za EU fondove, razmotriti objavu poziva za ulaganja u turizam na kontinentu do 100 milijuna kuna, što bi bilo dobro primjerice za Slavoniju.

Pomoćnik ministra financija i ravnatelj Porezne uprave Zdravko Zrinušić smatra da treba uvesti više reda i pojačati inspekciju iznajmljivanja smještaja te da se turizmu, osim PDV-om, nastojalo izaći u susret drugim mjerama, poput smanjenja poreza na dobit, na što je predsjednik UPUHH-a Ronald Korotaj kazao da sadašnja stopa PDV-a od 25 posto za ugostiteljstvo nije konkurentna te da hotelijeri i cijeli turizam nisu osjetili baš puno koristi od porezne reformi.

“Hotelijeri imaju 14 puta veća godišnja opterećenja nego obiteljski smještaj, jer lakše je otvoriti stanove i prodavati krevete nego ulagati u sobe i sadržaje i još plaćati silne namete. Puno smo napravili, ali još uvijek u hrvatskom turizmu najviše investiraju domaći investitori što će i nastaviti jer su se navikli na prepreke i boriti se s njima, za razliku od stranih investitora”, rekao je Korotaj.

Državni tajnik za državnu imovinu Tomislav Boban objasnio je da bi novi zakon o turističkom zemljištu trebao pomoći raspolaganju tim zemljištem i jačim investicijama, dok je ministar turizma Gari Cappelli istaknuo da ćemo se do 2020. godine, nastavi li se ovim tempom, približiti planiranim investicijama u turizmu od sedam milijardi eura. Najavio je i (re)kategorizaciju obiteljskog smještaja s ciljem povećanja njegove kvalitete i boljeg tržišnog pozicioniranja.

“Nećemo robovati kvadraturi nego kvaliteti, a činit ćemo sve i na deregulaciji i decentralizaciji kroz izmjenu turističkih zakona. Iduće godine ćemo zasigurno imati jaču pred i posezonu nego ove godine, dok se u srpnju i kolovozu mogu očekivati slični rezultati kao i ove godine, što znači velik broj turista”, poručio je Cappelli.

IZVOR: NACIONAL.HR

Ponedjeljak, 27 Studeni 2017 07:33

XX. KONGRES HOTELIJERA "POLITIČKI SAT"

Ministar Cappelli posjetio je XX. kongres poduzetnika u hotelijerstvu Hrvatske u organizaciji udruge UPUHH te sudjelovao na panel raspravi „Politički sat“ kojoj je cilj bio iznjedriti prijedloge dugoročnih planova za turizam. Uz ministra Cappellija, na panel raspravi sudjelovali su i dr. sc. Martina Dalić, potpredsjednica Vlade RH i ministrica gospodarstva, poduzetništva i obrta; Tomislav Boban, državni tajnik u Ministarstvu državne imovine; Kristjan Staničić, direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice te Zdravko Zrinušić, pomoćnik ministra financija i ravnatelj Porezne uprave.

Potpredsjednica Vlade Martina Dalić ocijenila je da uspjehu turizma pridonosi hrvatska atraktivnost, da je turizam zdrav biznis te da bi se iduće godine, zbog očekivanja donošenja niza zakona vezanih za strateške investicije, poticanje ulaganja i turističko zemljište, mogli lakše riješiti neki dosadašnji problemi turizma te nastaviti investicije i uspješni rezultati. Hotelijerima je poručila da paze na kvalitetu ponude i usluga, a smatra i da bi Hrvatskoj dobro došlo da ima više globalnih hotelskih brendova. Najavila je da će Ministarstvo gospodarstva u suradnji s Ministarstvom turizma, a vezano i za EU fondove, razmotriti objavu poziva za ulaganja u turizam na kontinentu do 100 milijuna kuna, što bi bilo dobro primjerice za Slavoniju.”Nećemo robovati kvadraturi nego kvaliteti, a činit ćemo sve i na deregulaciji i decentralizaciji kroz izmjenu turističkih zakona. Iduće godine ćemo zasigurno imati jaču pred i posezonu nego ove godine, dok se u srpnju i kolovozu mogu očekivati slični rezultati kao i ove godine, što znači velik broj turista”, poručio je Cappelli.

Pomoćnik ministra financija i ravnatelj Porezne uprave Zdravko Zrinušić smatra da treba uvesti više reda i pojačati inspekciju iznajmljivanja smještaja te da se turizmu, osim PDV-om, nastojalo izaći u susret drugim mjerama, poput smanjenja poreza na dobit, na što je predsjednik UPUHH-a Ronald Korotaj kazao da sadašnja stopa PDV-a od 25 posto za ugostiteljstvo nije konkurentna te da hotelijeri i cijeli turizam nisu osjetili baš puno koristi od porezne reformi.

Državni tajnik za državnu imovinu Tomislav Boban objasnio je da bi novi zakon o turističkom zemljištu trebao pomoći raspolaganju tim zemljištem i jačim investicijama, dok je ministar turizma Gari Cappelli istaknuo da ćemo se do 2020. godine, nastavi li se ovim tempom, približiti planiranim investicijama u turizmu od sedam milijardi eura. Najavio je i (re)kategorizaciju obiteljskog smještaja s ciljem povećanja njegove kvalitete i boljeg tržišnog pozicioniranja.

Izvor: HRTURIZAM.HR

Poštovani članovi Hrvatske sekcije barmena,


Hrvatska sekcija barmena  (HSB) u suradnji sa Gospodarskom interesnom udrugom proizvođača pića hrvatske (Giupph) organizira natjecanje barmena „Zadivi nas svojim talentom“ koje će se održati  28.11.2017. u Zuu Baru u Zagrebu, Ilica 283 sa početkom u 16h – 20h gdje će barmeni moći prezentirati svoje kreacije.

 

Za prijavu i pravila natjecanja molim Vas da kliknete da dolje navedeni link:

www.facebook.com/events/257979311393600/   (Na ovom linku je i link sa prijavnicom)

 

Pokaži svoju kreativnost i umijeće u pripremanju koktela - long drink! Barmen si i radiš u ugostiteljskom objektu? 
Pošalji nam svoj originalni koktel - long drink na bazi omiljenog jakog alkoholnog pića i zadivi nas svojim znanjem i talentom. Fotkaj, pošalji recepturu i osvoji nagradu!
Najatraktivniji koktell - long drink bit će promoviran na ISCRO 2017 (3. međunarodno ocjenjivanje kvalitete jakih alkoholnih pića) koje se održava 30. 11. 2017. u Zagrebu. Budi dio internacionalnog ocjenjivanja kvalitete ISCRO 2017 i svoj uradak pošalji najkasnije do 25.11. na adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 

Pravila sudjelovanja nagradnog natječaja “Zadivi nas svojim talentom!”

 

Na natjecanju mogu sudjelovati barmeni zaposleni u ugostiteljskim objektima koji su stariji od 18 godina, s prebivalištem u Republici Hrvatskoj, a čije prijave odgovaraju kriterijima natječaja.

Za sudjelovanje u natječaju potrebno je u razdoblju trajanja natječaja na Facebook zid postaviti autorsku fotografiju koktela - long drink ili video snimku izrade koktela - long drink. Recepturu je potrebno poslati na mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.Receptura mora biti originalna, a barem jedan sastojak mora biti jako alkoholno piće hrvatskog proizvođača. Maksimalno može imati šest sastojaka, a dekoracija mora biti jestiva. Proizvodi koji će biti korišteni u koktelu - long drink moraju biti dostupni na tržištu RH. Uz to, potrebno je popuniti i poslati prijavnicu koju možete naći ovdje: https://files.fm/u/n8bbyyuu

 

Natjecatelj će pripremati po jedan koktel. Natjecatelj sa sobom mora ponijeti; opremu sa kojom će pripremati koktel, čašu u kojoj će servirati koktel, te sve sastojke dekoracije i pića koje je prijavio u recepturi

 

Kriteriji po kojima će se ocjenjivati prijave su:

 

1) Kreativan i zanimljiv naziv koktela - long drink,

2) Dekoracija koktela - long drink

3) Kombinacija sastojaka koji su korišteni (Okus i Miris),

4) Stručni rad se neće ocjenjivati osim praćenja normativa po predanoj recepturi.

 

 

Dobitnike će odabrati žiri HSB-a

 

Organizator zadržava pravo u bilo kojem trenutku diskvalificirati sudionike natječaja u sljedećim slučajevima: - Ako sudionik prekrši ova pravila - Ako je prijava uvredljivog ili vulgarnog sadržaja - Ako se autor fotografije ili video snimke prema drugima odnosi s omalovažaanjem, vrijeđajući tuđa vjerska, politička i osobna uvjerenja - Ako sudionik natječaja poziva na prekomjernu konzumaciju alkohola - Ako se krše tuđa autorska prava - Ako se krši Facebookov 'Terms of use'. - Ako se ustanovi da je natjecatelj mlađi od 18 godina.

 

Fond nagrada uključuje sljedeće:

 

1) Jedna novčana nagrada u visini od 1000 kuna za prvo mjesto,

2) Jedan poklon paket jakih alkoholnih pića raznih proizvođača za drugo mjesto.

 

Rezultati natječaja bit će objavljeni 24 sata nakon zatvaranja natječaja na stranici www.facebook.com/Giupph Dobitnici nagrađenih koktela - long drink suglasni su da svoj autorski koktel - long drink osobno prezentiraju na ISCRO 2017 koji će se održati u Zagrebu 30. 11.2017. godine.

 

Preuzimanjem nagrade prestaju sve obveze Organizatora Nagradnog natječaja prema dobitniku. Ukoliko se dobitnik ne javi 30 dana nakon završetka natječaja, gubi pravo na nagradu.

 

Ukoliko imate bilo kakvo pitanje u svezi pravila natjecanja, slobodno kontaktirajte Vedrana Petrovića na dolje navedeni kontakt.

 

Lijep pozdrav i veselim se skorom viđenju.

 


Vedran Petrović
Melissic Pharm d.o.o.
Ružmarinka 7, 10 000 Zagreb
Mob: 098 315 846
E-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

ZAGREB, 6.11.2017.

Danas je u Londonu svečano otvoren turistički sajam World Travel Market (WTM), čime je i službeno započela promidžba hrvatske turističke ponude na sajmovima za sljedeću turističku godinu. Riječ je o jednoj od najvažnijih svjetskih turističkih burzi, koja se ove godine održava od 6. do 8. studenoga 2017. godine, a među brojnim izlagačima i štandovima destinacija koje predstavljaju svoju turističku ponudu našao se i onaj hrvatski. Na sajmu su prisutni i ministar turizma Gari Cappelli te direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, koji će ovu priliku iskoristiti za brojne poslovne sastanke i susrete s najvažnijim partnerima na tržištu Ujedinjene Kraljevine.

                                                                                                   

Tako su se ministar Cappelli i direktor Staničić već tijekom prvog dana sajma susreli s nekoliko važnih partnera, među kojima su Jet2com, FTI te BBC. Hrvatska će se delegacija susresti i sa predstavnicima kompanija kao što su EasyJet, British Airways, TUI, Thomas Cook i Saga, a s kojima će proanalizirati dosadašnju suradnju i rezultate te razmotriti mogućnosti unaprjeđenja iste s ciljem postizanja još boljih rezultata s ovog, za Hrvatsku, vrlo potentnog tržišta. Naime, tijekom prvih deset mjeseci ove godine, s UK tržišta je ostvareno više od 785 tisuća dolazaka i 4.1 milijun noćenja britanskih turista, što predstavlja rast od 26 posto u dolascima i noćenjima u odnosu na isto razdoblje prošle godine. U navedenom su razdoblju britanski turisti najviše posjećivali regije Dubrovnik, Split i Istru, a najviše noćenja ostvarili su u hotelima.

Dodajemo kako će sutra, tijekom drugog dana na sajmu WTM, u sklopu hrvatskog štanda biti organizirano premijerno prikazivanje novog promotivnog spota Hrvatske turističke zajednice, a na kojem se očekuje oko 200 sudionika. Novi promotivni spot je sniman na različitim prepoznatljivim lokacijama u Hrvatskoj te u njemu sudjeluje 10 poznatih i slavnih osoba iz svijeta sporta i umjetnosti. Osim poznatih hrvatskih destinacija, spot ima za cilj i promociju ostalih oblika ponude, poput kulturne i povijesne baštine, eno-gastronomije, aktivnog odmora, nautike, prirodnih ljepota i drugih segmenata hrvatskog turizma.

Hrvatska turistička ponuda ove se godine predstavlja na štandu veličine 280m2, a na kojem će, uz Hrvatsku turističku zajednicu, svoju ponudu predstaviti i 25 suizlagača. Da je riječ o jednom od najvažnijih svjetskih turističkih sajmova pokazuje podatak da na sajmu sudjeluje oko 5000 izlagača, a čiju ponudu tijekom tri dana održavanja pregleda više od 50 tisuća posjetitelja, među kojima su i predstavnici najvažnijih svjetskih turističkih kompanija i institucija. 

Izvor: MINT

DHT svake godine okuplja preko 1000 ljudi, a ove godine sudionike očekuju zanimljiva predavanja, radionice i skupovi, između ostaloga na temu svjetskih turističkih trendova...


Tradicionalni susret turističkih djelatnika te svih dionika u turističkom sustavu Republike Hrvatske - Dani hrvatskog turizma (DHT) održat će se, u organizaciji Ministarstva turizma, Hrvatske gospodarske komore i Hrvatske turističke zajednice, 25. i 26. listopada 2017. godine u Malom Lošinju.
Od svjetski priznatih stručnjaka iz područja turizma, dolazak na DHT potvrdili su direktorica za strategije i komunikacije britanske nacionalne turističke organizacije Visit Britain, Patricia Yates koja će okupljenima predstaviti praktično iskustvo i znanje u području brendiranja i promocije turizma Velike Britanije. Uz nju, o izgradnji nacionalnih turističkih brendova govorit će direktorica Nacionalne turističke organizacije Slovenije, Maja Pak te čelnik nacionalne turističke organizacije Portugala, Turismo de Portugal. U Lošinju se očekuje i generalni menadžer Baskijskog kulinarskog centra, Joxe Mari Aizeg koji će sudjelovati u dijelu posvećenom centrima kompetencija, odnosno predstavit će način rada centra u kojem djeluje.
DHT svake godine okuplja preko 1000 ljudi, a ove godine sudionike očekuju zanimljiva predavanja, radionice i skupovi, između ostaloga na temu svjetskih turističkih trendova, izgradnje nacionalnih turističkih brendova, te uloge nacionalnih turističkih organizacija u sustavu turizma; predviđanja i prognoza turističkih kretanja u narednim godinama; održivom turizmu za održivi razvoj, regionalnim centrima kompetencija, itd. „U ovoj turističkoj godini ostvarujemo odlične rezultate, a da bi se u tom smjeru nastavili razvijati nužno je pratiti turističke trendove te se prilagođavati novim izazovima. Zbog svega toga, i ove ćemo se godine na DHT-u baviti brojnim važnim temama za hrvatski turizam. Iznimno mi je drago što ćemo imati priliku ugostiti svjetski priznate i dokazane stručnjake iz područja turizma. 
Vjerujem da ćemo kroz zajedničko djelovanje te razmjenu iskustva i ideja iskoristiti mogućnosti koje nam se pružaju u vidu postizanja još uspješnijih turističkih rezultata“ istaknuo je ministar turizma Gari Cappelli dodavši kako je siguran da će se u godini kada Lošinj obilježava 130 godina turizma te jedna od perjanica hrvatskog hotelijerstva lošinjska tvrtka Jadranka, 70 godina svog poslovanja, Lošinjani pokazati kao izvrsni domaćini i suorganizatori. „Cilj nam je daljnje poticanje turizma na hrvatskim otocima, ali i na kontinentalnom djelu Hrvatske, pa u duhu toga podržavam nedavno pokrenutu inicijativu da se iduće godine DHT održi u kontinentalnom djelu naše zemlje, odnosno u jednoj od slavonskih destinacija te da se na taj način dodatno u turističkom segmentu stimulira kontinent i njegovi vrijedni dionici u turizmu“ nadodao je ministar Cappelli.
Izvor: Večernji.hr
 

 

Svjetsko prvenstvo barmena završeno je u srijedu u Kopenhagenu.

Ovo natjecanje, u organizaciji Međunarodne udruge barmena, trajalo je tri dana.

U žestokoj konkurenciji od 70 zemalja, Hrvatsku je predstavljao aktualni državni prvak, 33-godišnji Cavtaćanin Mario Saulan.

Naš Mario osvojio fantastično četvrto mjesto te iza sebe ostavio brojne iskusne barmene iz zemalja čija tradicija u spravljanju koktela već godinama osvaja međunarodna tržišta.

Dubrovčanin je pred stručnim žirijem predstavio zanimljiv koktel, naziva Epidaurus, koji spaja slatke i ljute okuse, a sastojci su vodka Finlandia, Triple sec, Spicy Monin, Giffard, cijeđeni sok od limete i sok od brusnice. Ova rapsodija okusa oduševila je barmene u Kopenhagenu, no ipak, prvo mjesto pripalo je iskusnim Austrijancima.

Inače, Mario, koji trenutno radi u caffe baru Mihael u Cavtatu, ističe kako je jako ponosan na ovaj uspjeh, no kako je ipak očekivao malo više. 'Ne mogu reći da sam nezadovoljan, ali mi je žao što nisam među prva tri mjesta. Koktel koji sam prezentirao oduševio je moje kolege, no pred žirijem nije bio lagan zadatak. Ipak su morali kušati 70 koktela iz cijelog svijeta, svaki je bio poseban na svoj način, a pobjednik, predstavnik Austrije, ovo prvenstvo osvojio je i prije sedam godina. To je jedan iskusan i fantastičan barmen kojem treba zaista čestitati. Ja svakako nastavljam dalje, ovo je posao koji volim, u koji sam zaljubljen još od malih nogu. Nije mi bilo baš lako doći do titule državnog prvaka, ali uspio sam i ne odustajem', naglasio je Saulan.

Inače, s Marijom je u delegaciji bio i njegov mentor Frano Stjepović, koji je jedan od voditelja škole za barmene u Dubrovniku i koji je s našim predstavnikom od njegovih barmenskih početaka.

Nakon ovog Svjetskog prvenstva, pred Marijom je novo državno koje će se održati u Makarskoj, a nastavlja i sa školom barmenstva u Dubrovniku koju vodi zajedno s mentorom Franom Stjepovićem i kolegom Leom Bautovićem.

Izvor: Dubrovački dnevnik RTL HR

 

 

Najveća hotelijerska tvrtka na području crikveničko-vinodolske rivijere Jadran d.d. koja u vlasništvu ima 8 hotela, 2 kampa i 2 naselja zaključila je rezultate poslovanja za prvih osam mjeseci ove godine.

Tvrtka koja je prije tri i pol godine izašla iz stečaja, a danas je u većinskom državnom vlasništvu, u prvih osam mjeseci bilježi rast poslovnih prihoda od 10% u odnosu na isto razdoblje lanjske godine, a prihod od prodaje u porastu je od čak 18% dok je u isto vrijeme ostvareno 11% više noćenja. Kada se ostvareni poslovni prihodi uspoređuju sa prethodnim godinama, za isto razdoblje, prve godine nakon stečaja Jadran d.d. ostvario je u prvih osam mjeseci 50,9 milijuna kuna prihoda, 2015. godine 54,3 milijuna kuna, 2016. godine 60,8 milijuna kuna dok ove godine prihodi iznose 67 milijuna kuna.

Rezultat je to ponajprije investicija koje je Jadran d.d. proveo u protekle tri godine, a koje su rezultirale povećanjem kategorizacije hotela Omorika i Katarina s dvije na četiri zvjezdice, hotela Slaven i kampa Selce na tri zvjezdice, te najnovijeg hotela otvorenog u kolovozu ove godine, hotela Esplanade, koji nosi četiri zvjezdice.

Kamp Selce ostvario rekordnih 100 tisuća noćenja

U Jadranu je posljednje tri godine prisutan trend rasta svih poslovnih pokazatelja, a na provedene investicije i novoformirane proizvode tržište je reagiralo pozitivno, te naši obnovljeni hoteli danas postižu daleko veće prosječne cijene noćenja, veću popunjenost i dužu otvorenost obzirom da su u sklopu investicija formirani i dodatni sadržaji poput SPA centara, kongresnih dvorana i dvorana za vjenčanja. Booking za listopad i studeni također je dobar, kao i najave za iduću godinu. Posebno nas raduje ostvareni rezultat kampa Selce koji smo prije dvije godine podigli na tri zvjezdice, a koji je ove godine ostvario rekordan rezultat, s ovim kapacitetom, ostvarivši preko 100 tisuća noćenja“, izjavio je predsjednik Uprave Jadran d.d. Dino Manestar.

U Jadranu je tijekom turističke sezone bilo zaposleno preko 500 zaposlenika u objektima koji su ostvarili 340 tisuća noćenja.

Izvor: Časopis za gastronomiju i turizam MENU PLUS

VIJESTI IZ UPUHH-a
Redovito u Vaš sandučić
 

Vaša Email adresa neće biti vidljiva niti korištena za reklamiranja treće strane