SEMINARI ZA STRUČNO USAVRŠAVANJE PROIZVODNO USLUŽNOG
OSOBLJA U HOTELIJERSTVU I RESTORATERSTVU
Osluškujući potrebe članica UPUHH-a, vodećih hotelijerskih tvrtki u Republici Hrvatskoj UPUHH je promptno reagirao,kreirajući, usavršavajući te nudeći vrhunske programe osmišljene i pripremljene isključivo za hrvatske hotelijere i njihov operativni dio. “Kao nacionalna udruga hotelijera, jedna od glavnih zadaća je osluškivanje potreba tržišta rada te prema istima, (kroz redovitu komunikaciju sa članicama) upravo i kreiramo programe koje apliciramo za financijske potpore MINT-a, kroz podizanje kvalitete ljudskih potencijala u turizmu i ugostiteljstvu, nudeći programe namijenjene isključivo potrebama hotelijera te tako jačajući konkurentnost turističke ponude u RH.”, ističe direktorica UPUHH-a, dr.sc. Iva Bahunek.
Upravo je razvoj ljudskih potencijala jedna od glavnih smjernica razvoja turizma do 2020. te UPUHH na tragu ne samo strategije, već i jasnih potreba struke razvija programe proizvodno uslužnog osoblja koji u potpunosti prate trendove poslovanja hotelijerske struke Europe i svijeta.
Cilj projekta je povećanje razine stručnog znanja i upoznavanje djelatnika hotela i restorana sa novim tehnologijama i procesima, tržišnim trendovima i standardima na području hotelijerstva i restoraterstva.
Ciljane skupine su djelatnici hotela,članica UPUHH-a na radim mjestima u hotelima za zanimanja: barmen, konobar, kuhar, slastičar, recepcija, hotelska domaćica.
Proizvodno-uslužno osoblje stručnim usavršavanjem stiču znanja i kompetencije koje će upotrebljavati i u svome radu, ciljano, primjenjujući stečena znanja u stvarnom poslovanju, oplemenjujući hotelsku ponudu te dugoročno utječući na zadovoljstvo gostiju primjenjujući znanja i iskustva stečena na edukacijama.
Odmah po završetku edukacije polaznici će raspolagati praktičnim znanjem o načinima izgradnje komparativnih prednosti i pružanju dodane vrijednosti za klijente.
Usavršavanjem u 2017. obuhvaćeno je 335 radnika dok je stručno usavršavanje proizvodno – uslužnog osoblja odrađeno u Poreču u Hotelu Valamar Diamant od 28. - 30. ožujka i u Dubrovniku u Hotelu Valamar Lacroma od 05. - 07. travnja u predsezoni. Teoretskim predavanjima polaznici seminara upoznati su sa dostignutom razinom kvalitete pružanja usluga u razvijenim turističkim zemljama, standardima poslovanja i važnosti unapređenja struke u cijelini. Praktičnim vježbama (radionicama) unaprijeđene su potrebne vještine, specijalistička znanja i procedure proizvodno-uslužnog osoblja u hotelijerstvu. Stvorene su pretpostavke za unapredjenje kvalitete izvođenja procesnih funkcija u cilju postizanja kvalitetnije usluge i boljeg poslovnog rezultata gospodarskih subjekata u hotelijerstvu i turizmu, te gospodarstva Republike Hrvatske u cjelini.
Galeriju slika sa seminara možete pronaći na poveznici iz nastavka.
Od 1992. godine do danas, procesom usavršavanja obuhvaćeno je svukupno 8865 radnika.
Radi lakšeg praćenja i izvođenja “Programa”, polaznicima seminara neposredno prije početka realizacije istog, uručeni su tiskani priručnici odnosno stručne knjige koje prate svaki od seminara dok im se nakon odslušanog seminara izdalo „Uvjerenje o završenom obrazovnom programu“.